Timp Liber
Brandul Muscatel Nu Face Parte Din Categoria BFL
In articolul din data de 03 mai a.c., intitulat „Despre Consumul Bauturilor fermentate Linistit”, s-a strecurat o eroare, in sensul ca vinul Muscatel, comercializat de catre compania Vincon Vrancea, a fost mentionat langa alte produse care nu sunt produse in integralitate din vin. In virtutea dreptului la replica, publicam mai jos precizarile producatorului, in acest sens corectand eroarea, intentia nefiind aceea de a aduce prejudicii de imagine sau financiare vreunei companii. Esenta articolului se rezuma la ideea de a verifica ceea ce pune in cos consumatorul final, nicidecum de a aduce prejudicii de imagine vreunei companii. Din aceste considerente prezentam scuzele noastre pentru eventualele inconveniente.
„Salut demersul dvs privind bauturile fermentate linistit, aveti dreptate in totalitate, aceste bauturi sunt o paria a bauturilor, care induc gustul de vin si care reusesc prin pretul de dumping si etichete usor confundabile cu cele de pe sticlele de vin, nu numai sa pacaleasca si sa otraveasca consumatorul, ci si sa afecteze major atat viticultura si productia de vin romaneasca in special.
Cu ceea ce nu sunt insa de loc de acord, este lipsa dvs de informare exacta, care este obligatorie si face parte din deontologia profesionala a jurnalistului. Ati enumerat mai multe branduri de BFL uri, printre care ati inserat spre marea mea surprindere(oare a cata oara?), cu voie sau fara voie, brandul Muscatel , produs si comercializat de Vincon Vrancea SA. In calitate de presedinte al acestei companii, tin sa
specific si sa sustin cu tarie, ca acest produs, comercializat in sticle PET la 2litri, a fost, este si va fi VIN, 100%. Nu vin cu arome, indulcitori, coloranti si arome sintetice, ci VIN ALB si ROSU DE MASA. Daca aveti indoieli ca mentiunile etichetei nu sunt conform cu realitatea, puteti face analize de laborator specifice, pt a afla adevarul. Simplu.
Dupa ce ca Vincon Vrancea, a ramas singurul producator de vin de masa, care mai exista pe rafturile magazinelor din retail-ul traditional si pe cele ale hipermarketurilor, in conditiile productiei slabe de anul trecut datorate secetei, in conditiile in care Muscatel eate singurul brand de vin de masa, care incearca sa reziste acestui exod de produse false, comercializate de producatori onerosi, dvs., in loc sa incercati sa ajutati producatorii onesti, aruncati acuze nefondate, care pot aduce grave prejudicii imaginii si implicit rezultatului financiar al companiei. Este de datoria dvs. sa verificati afirmatiile sustinute de mine si sa publicati o dezmintire a celor afirmate, prezentandu-va totodata scuze pt. dezinformarea publicata. In caz contrar, imi rezerv dreptul de a va pretinde daune morale aduse companiei pe care o conduc.”
Presedinte Vincon Vrancea S.A.,
Luchi Georgescu