Hobby

Design Exclusivist Lagerfeld pentru Eticheta unui Vin Exclusivist

Este la modă să bei vin, mai ales în Franţa, iar atunci când lucrezi pentru o casă de modă precum Chanel, creezi lux, exclusivitate, eleganţă, totul la un nivel impecabil. Şi o grămadă de haine, costume şi accesorii superbe, pe care nu şi le permite chiar oricine. Am pomenit de vin. Am putea crede oare că vinul face parte din portofoliul creaţiilor renumitei case de modă? Vă confirmăm acest lucru. Şi nu oricum. Casa de moda Chanel are o cramă de vinuri, de „inspiraţie” ca toate produsele sale.

Chateau Rauzan-Segla, deţinut de către casa de modă Chanel, a produs un vin – Vintage 2009, de provenienţă din legendarul Bordeaux, iar pentru a sărbători lansarea acestui vin special, renumitul designer Karl Lagerfeld (designerul oficial al Casei Chanel) a proiectat şi realizat eticheta acestuia.

Designerul, întrebat dacă va mai realiza şi alte etichete pentru sticle de vin, a precizat, în stilul său enigmatic: „one-off, a one time only”! Eticheta reprezintă clădirea domeniului, construit în anul 1904.
Totuşi, chiar dacă nu vă puteţi permite un costum produs de Chanel, puteţi salva aparenţele cu o sticlă de vin ce poartă un nume mai mult decât consacrat în lumea modei.

Chateau Rauzan-Segla Margaux Grand Cru Classé 2009, va fi scos pe piaţă la un preţ de 180 €, fiind descris ca un vin Bordeaux clasic, bazat pe struguri din soiul Cabernet Sauvignon, având un buchet bogat, caracteristic, predominant cu taninuri intense, mătasoase, catifelate. Vinul va fi pus în vânzare în această lună, fiind produs într-un număr de 120.000 de sticle, preconizându-se să aibă un succes pe măsură în special în rândul colecţionarilor.

Click pentru a comenta

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Înapoi