Straine

Mondavi te ajută să descoperi magia din tine!

Familia Mondavi, renumitul producător de vinuri de pe meleagurile îndepărtatei Americi, mai precis din regiunea Napa Valey, California, a decis să utilizeze un concept de marketing inedit pentru promovarea noii sale linii de vinuri.

Mizând pe apetitul americanilor pentru vampiri, vârcolaci, vrăjitoare şi evident pe magie (sau chiar obsesii mistice), familia Mondavi încearcă să convingă că „doar prin magia atingerii sticlei, apa se va transformă în vin„.

Cu ajutorul baghetelor magice, ce deţin veritabile capacităţi magice de detecţie (în mâinile cui trebuie, aş completa eu),  sursele subterane de apă sunt mai uşor de identificat (elemente ce se regăsesc şi pe eticheta vinului). La noi, încă din vremuri străvechi, fântânarii şi aurarii utilizau ramuri de alun, care, în momentul „detecţiei sursei” de semnal, incepeau să vibreze oscilatoriu, indicând astfel locul unde trebuie săpat.

Din respect pentru radiestezie şi mai ales pentru capacităţile oamenilor care le utilizează, cât şi pentru instrumentul în sine, Marc Mondavi a creat Divining Rod, o linie de vinuri cu „posibile” puteri supranaturale.

Luna aceasta, pe 26 septembrie, într-o seara considerată magică, alături de gama de vinuri  Divining Rod, produse alimentare şi multe intrigi mistice,  se va vedea puterea atingerii magice şi un vin nou, care nu este doar natural, este supranatural!

 

Interesant conceptul ca atare, ce prinde la un public şi o parte a clienţilor ce sunt atraşi astfel spre lumea vinului (pentru mai multe informaţii vizitaţi pagina: diviningrod.eventbrite.com.

La noi, din păcate, „bunăciune” (asta ca să mă expim mai „underground„) de brand ca Dracula, rămâne relativ într-o obscuritate, mediocritate, să nu-i zic promiscuitate totală.

„Dracula wines! Blood wines from Dracula! Vise taică!”

Din păcate s-a încercat ceva, de către Domeniile Tohani, un Cabernet Sauvignon din 2006, Un Pinot Noir 2007  şi un Merlot 2006.

Şi mai nou de către crama Liliac, ce are ca siglă chiar un simpatic liliac (unul dintre ajutoarele de nădejde ale lui contelui Dracula) şi nişte vinuri calitative, ce sunt promovate corespunzător.

Concepte de acest gen vor reuşi să prindă şi să surprindă, bineînţeles pe un fundament corespunzător şi aici mă refer la calitatea vinurilor, o campanie de marketing şi de promovare profesionist gândite şi, de ce nu, prin atragerea turiştilor la „cramele lui Dracula„!

Care crame? Care Dracula? Cine să se ocupe? Chiar mai merită? Mai interesează şi captivează Dracula? Se pare că pe noi nu! In niciun caz!

Sau doar pe o mică, mică parte dintre noi?  Poate vine Mondavi în România, cu baghetele sale magice, să redescoperim astfel mitul şi brand-ul Dracula. Şi chiar să facă o magie! Hocus Pocus! Una enologică!

Click pentru a comenta

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Înapoi