Pe data de 25 februarie a.c., a fost lansată gama de vinuri Dangerous Wines, un nume sugestiv pentru iubitorii de aventură şi adrenalină, cu un motto extrem de sugestiv: Life on the Edge!
Gama Dangerous Wines este formată din trei vinuri, un roşu „periculos”, un alb „periculos” şi un cocktail, tot „periculos” – Margarita. Brandul a fost creat de Larry Jamerson, president şi CEO Dangerous Wines, împreună cu Russell Newberry.
Scopul lor declarat este să sprijine organizaţiile caritabile şi ale veteranilor militari, prin intermediul fundaţiei patronate de ei, care oferă consiliere pentru răniţii şi veteranii de război, sprijin pentru copii abuzaţi şi asistenţă pentru familiile cu membrii care suferă de maladia Alzheimer.
Linda Jones McKee, managerul şi unul dintre proprietarii Tamanend Enologies (şi co-editor pentru secţiunea de vin la o revistă de specialitate din Philadelphia), a devenit producător exclusiv al „vinurilor periculoase”.
„Suntem încântaţi să fim parte a unui proiect care va oferi clienţilor vinuri incitante, de o valoare excelentă, şi, de asemenea, să sprijinim organizaţiile de caritate care ajută veteranii”, precizează McKee. „Este foarte important pentru noi să realizăm vinuri bune, de calitate, dar la fel de important este să-i ajutăm pe ceilalţi semeni ai noştri care sunt în nevoie.”
Legat de acest proiect mai sunt prevăzute şi lansarea unui CD cu muzică, cu ocazia Memorial Day. Tamanend Enologies produce propriul său vin şi este asociată cu alţi producători de vinuri locali, pentru a îmbunătăţi calitatea vinului, a rezolva problemele legate de producția de vin și îmbutelierea produselor în sticle sau format bag-in-box.
Pagina lor de internet are o rezonanţă la fel de sugestivă şi extrem de periculoasă: