Timp Liber

Un Nou Clip de Promovare Marca Jordan Winery’s

Jordan Winery’s reușește să surprindă din nou printr-un clip de promovare, mai exact o parodie după Blurred Lines al lui Robin Thicke (asta în ciuda controverselor legate de clipul și versurile melodiei originale).

Și n-ar trebui să ne surprindă, pentru că aceasta nu reprezintă prima lor ispravă de acest gen. Cu ceva vreme în urmă, angajații cramei au fost protagoniști unui videoclip ce parodia hit-ul Gangnam Style al sud-coreenilor de la Psy (vezi mai multe aici), promovându-și crama și vinurile într-un mod original. Să ne lăsăm purtați pe aripile vinului, în noul clip (parodie) de prezentare a vinurilor produse de Jordan Winery’s – „#Bllured Vines„, cramă ce țintește segmentul de consumatori tineri.

3 Comentarii

3 Comments

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Înapoi