Timp Liber

Crushed.com The Social Wine App

După cules, desciorchinat, zdrobit, mustuit și alte operațiuni prin cramă…dar să lăsăm aceste aspecte pe mai încolo. În data de 4 Septembrie 2013 a fost lansată o nouă aplicație, versatilă și eficientă, destinată (după spusele celor ce au creat-o) pentru o nouă generație de consumatori și iubitori ai vinului. Gândită să fie cât mai facilă, cu ajutorul acestei aplicații puteți citi sau împărtăși celorlalți prieteni sau cunoscuți, în social media, propriile dumneavoastră experiențe despre vinuri.

Ideea acestei noi aplicații a pornit de la dorința de comunicare a persoanelor care consumă vinul, de fapt marea masă a celor care se găsesc în „lanțul trofic” la final, adică ultima verigă, exact cea care trebuie să înghită la propriu (în cunoștință sau cel mai adesea în necunoștință de cauză) vinurile. Și în capul cărora (sau mai bine spus în papilele cărora) se sparg toate licorile bahice cu nume de vinuri, cu prezentări laudative, efectuate de personalități cu greutate din domeniu, care își expun notele de degustare laborioase și sofisticate. Și asta de cele mai multe ori fără a fi pe înțelesul tuturor și câteodată în discordanță cu ceea ce exprimă de fapt, olfactiv și gustativ, vinul respectiv.

Se pare că oamenii devin și sunt mult mai interesați despre ceea ce beau în primul rând ei, prietenii și cunoștințele lor, ce opinii împărtășesc ceilalți, dar și cum să-și povestească experiențele proprii. Oamenii privesc totul cu mai multă simpatie și acceptă mult mai ușor să aleagă un anume vin, recomandat de un amic, decât dacă ar citi sfaturile și recomandările experților, cu punctaje și un limbaj uneori greoi și mult prea tehnic.

Faptul că poți împărtăși cu prietenii și cei apropiați în social media experiențe despre licoarea lui Bachus, denotă faptul că vinul este un element important în procesul de socializare, un catalizator, inclusiv în interacțiunile cu ceilalți oameni. crushed 01Aplicația crushed.com, lansată în iTunes, dorește să vină în sprijinul marii majorități a oamenilor care vor să primească un sfat sau o recomandare de la un apropiat despre un vin, dacă e bun sau nu, dacă merită băut sau nu, dacă merită achiziționat, asta într-o piață supraaglomerată și suprasaturată de tot felul de recomandări, sfaturi și reclame, strategii de marketing aiuritoare sau năucitoare, cu vinuri ce au fel de fel de etichete poleite sau spoite doar pentru a fi atrăgătoare, dar fără veleități și calități veritabile de vin.

Totul e atât de simplu. Se pare că nouă ne place să complicăm lucrurile! Asta ar părea să transmită aplicația care, fiind conectată la  Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest – Tumblr, facilitează comunicarea și totul devine extrem de ușor și practic, mai ales înțelegerea sau alegerea unui vin pe gustul fiecăruia. Rămâne să vedem dacă viitorul va confirma predicțiile celor ce au stat în spatele acestei noi platforme inovatoare. Pentru a o accesa și a efectua update, dacă vă interesează, dați un click. Mult noroc și numai vinuri bune!

3 Comentarii

3 Comments

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Înapoi