Event

Bilanţul Goodwine, 18 – 20 noiembrie 2011

Postat in

5.100 de vizitatori consolideaza pozitia de lider a Targului International de Vinuri GOODWINE

Cresterea cu 45% a numarului de vizitatori fata de editia precedenta si saltul de 34% inregistrat de numarul expozantilor, producatori de vinuri, importatori sau distribuitori au confirmat pozitia de lider pe piata romaneasca de profil a Targului International de Vinuri GoodWine, care s-a desfasurat in perioada 18-20 noiembrie 2011, la World Trade Plaza – Hotel Pullman Bucuresti.

„Suntem incantati de reusita acestei editii a GoodWine, prognozele noastre initiale fiind depasite cu mult de realitatea din cadrul targului, acest lucru confirmandu-ne ca am devenit principalul targ de vinuri organizat in Romania la ora actuala,” a decalarat Angelica Iva, Director General al GoodWine.

Cei 5.100 de vizitatori, din industrie, cunoscatori si iubitori ai vinului au avut la dispozitie, in cele trei zile de desfasurare ale GoodWine, peste 500 de vinuri spre degustare, din care peste 120 au fost lansate in premiera.

„Previziunile celor atenti la piata vinului din Romania se implinesc. Iubitorii vinului ridica din ce in mai mult stacheta pentru calitate, iar producatorii si importatorii le raspund cu vinuri din ce in ce mai bune. S-a vazut la GoodWine noiembrie 2011. Atmosfera efervescenta a generat fotograme identice cu ale expozitiilor din Occident. Interes si solicitudine, prezenta si etalare, empatie si non-conventionalism, show, experienta, avangarda, valori clasice, interactivitate, cosmopolitism, curaj – toate la un loc – converg spre ceea ce intelegem sa numim SUCCES,” a declarat Catalin Paduraru reprezentatntul Romaniei la Organizatia Internationala a Viei si Vinului -OIV.

Expozantii, nume de referinta si de excelenta in industria vinicola romaneasca, dar si nou intrati in breasla producatorilor de vin au fost: Cotnari – Partener Oficial, Vigna – Partener Strategic, Jidvei – Partener Principal, Crama Oprisor, Vinarte, SERVE, Cramele Rotenberg, Senator Wine, WineRo, Crama Girboiu, Domeniile Samburesti, Vie Vin Vanju Mare, Alcovin, Speed Husi, Budureasca, Domeniile Sahateni, Gramma Wines, Domeniile Anastasia, Asociatia Producatorilor din Dragasani (Agricola Stirbey, Avincis, Via Sandu), Vinexpert, Heinrig Distribution, Wine Distribution (Franta), Michel Torino (Argentina), Edoardo Miroglio si Chateau Pamidovo (Bulgaria), Tenuta Carreta (Italia), Asociatia Micilor Producatori din Republica Moldova (Et Cetera, F’autor, Mezalimpe, Equinox, Crescendo, Vinaria Tiganca), Garling Production, Cricova Romania, standul de tara al Republicii Chile.

„Se cunoaste o crestere si o diversitate a producatorilor si calitatii produselor expuse. Gradul de internationalizare a targului a crescut de la o editie la alta, deci este cunoscut si cautat. Publicul mi s-a parut mult mai la obiect si mult mai numeros, ceea ce nu poate decat sa ne bucure, ca incet, incet, oamenii incep sa invete despre vin. Cei prezenti acolo, atat ca producatori, somelieri, oameni din bransa, isi aduc aportul pentru educarea consumatorilor. Se vad investitiile in tehnologii de ultima ora, in specialisti buni. Creste interesul pentru acest domeniu atat de frumos si asta nu face decat sa ne bucure, iar acest targ isi aduce aportul in a strange impreuna producatori, iubitori ai vinului si da posibilitatea impartasirii ideilor , dorintelor, unii altora. Imi doresc sa gasiti o alta locatie pentru editia din martie 2012, pentru ca este sigur ca aceasta nu mai este incapatoare”, a declarat Catalin Grecu, director de marketing la compania Cotnari – Partener Oficial al evenimentului.

„GoodWine Noiembrie 2011, a fost momentul lansarii vinurilor Petro Vaselo pe piata romaneasca, fiind o experienta utila pentru noi si speram ca placuta pentru cei care ne-au cunoscut,” a declarat Ariana Negru reprezentanta a Departamentului Comercial al Companiei Vigna – Partener Strategic la GoodWine.

„Pentru compania Jidvei, aceasta fost prima participare la targul Goodwine. Am ales sa fim parteneri deoarece, vizitand editiile anterioare, am remarcat un nivel ridicat de profesionalism al intregului eveniment si nu am fost dezamagiti. O surpriza extrem de placuta a fost calitatea vizitatorilor, fie ei din domeniu, fie simpli iubitori ai vinului, iar demonstratiile culinare si de pairing, precum si diferitele momente speciale ce au avut loc pe toata durata targului au reprezentat surprize deosebit de placute atat pentru vizitatori, cat si pentru expozanti. Speram ca si pe viitor sa existe astfel de manifestari ce ajuta la educarea consumatorilor, la promovarea vinurilor de calitate si ofera un cadru extrem de placut in care producatorii isi pot prezenta produsele catre cei interesati”, adeclarat Ioana Anghel, PR Manager Jidvei – Partener Principal al Targului International de Vinuri Goodwine.

„Vinarte a insotit in permanenta, inca de la prima editie acest eveniment, prin participare cu stand propriu. La editia din acest an, 18-20 noiembrie 2011, acest eveniment s-a bucurat in primul rand de o numeroasa participare cu mult mai numeroasa decat in anii precedenti, Am constatat ca a fost cel mai mare aflux de vizitatori. A excelat modul de organizare si calitatea desfasurarii, pe ansamblu, al acestui eveniment, Am remarcat prezenta aproape a tuturor profesionistilor din lumea vinului din Romania. Am profitat mult in urma acestui eveniment atat prin imagine cat si prin contacte directe cu principalii cumparatori, sefi de restaurante,mari magazine etc, ceea ce este esential pentru firma Vinarte,” a declarat Sergio Faleschini, Presedinte Vinarte.

„Este pentru a treia oara consecutiv cand Chile participa la Targul Goodwine, dupa editiile din 2009 si 2010. Standul Chile a fost la aceasta editie singurul „stand de tara”, prezentand o mare varietate de vinuri ale unora dintre cei mai vechi şi renumiţi producători chilieni. Putem considera ca aceasta a 6-a editie a fost cea mai reusita de pana acum si Ambasada Chile este extrem de recunoscatoare organizatorilor targului pentru buna colaborare si profesionalismul demonstrate,” a declarat E.S. Maria Elena Cuevas, Amasadorul Republicii Chile la Bucuresti.

O participare extrem de activa si atractiva, la GoodWine, au avut si somelierii, reprezentanti ai Asociatiei Somelierilor din Romania, dar si neafiliati, care prin interventiile de specialitate avute in timpul showurilor gastronomice sau in prezentarile din standurile expozantilor au facilitat simbioza intre vinuri, produsele culinare si vizitatori. „Consider ca aceasta editie a Good Wine a fost cea mai reusita, atat din prisma expozantilor cat si a publicului vizitator, care a crescut atat in numar cat si in calitate. Sunt convins ca GoodWine este un factor important in educarea si orientarea pietei de vin din Bucuresti, si unul din motoarele schimbarii atitudinii fata de vin in Romania. Va multumim, inca o data, pentru privilegiul de a va fi fost Parteneri,” a declarat Doru Dumitrescu Presedintele Asociatiei Somelierilor din Romania.

Cele peste 20 de showuri gastronomice, in care produsele au fost asociate cu vinurile de catre somelieri, au atras interesul publicului vizitator.

„Am fost alaturi de GoodWine inca de la prima editie si constat, acum, atat o evolutie calitativa a showurilor gastronomice, dar mai ales a consumatorilor, care sunt din ce in ce mai interesati de asocierea unui preparat bine gatit cu un vin premium,” a declarat Cerasela Lungu, Maestru Bucatar – Scoala Nationala de Excelenta in Industria Ospitalitatii „Bella Italia”.

Pe toata perioada targului, au fost apreciate de vizitatori branzeturile Raraul ale companiei Albalact, branzeturile maturate de la Napolact, mezelurile oferite de Angst si specialitati import Italia (branzeturi si prosciutto) din portofoliul Nordic Impex.  Apa minerala si plata a fost oferita de Aqua Carpatica. Iubitorii de cafea s-au putut delecta cu specialitatile italiene de cafea espresso si cappuccino oferite gratis de compania Bristot.

Urmatoarea editie a Targului International de Vinuri GoodWine va avea loc in luna martie 2012.

Click pentru a comenta

Cele mai citite

Exit mobile version